Ermənistanda «TUMO» adlı kreativ texnologiyalar mərkəzi var ki, burada 12-18 yaşlı yeniyetmələrə müasir texnologiyalar vasitəsilə animasiya, game-development, veb-proqramlaşdırma, dijital məzmun yaratma sahələri üzrə dərslər keçirilir. Özü də pulsuz! 15000-ə yaxın...
Son günlərdə rebrendinq mövzusu aktual olduğu üçün ölkəmizdə ən uğurlu rebrendinq nümunələrini sıralayacam. Əvvəla qeyd edim ki, rebrendinq sadəcə yeni loqo və ya yeni sloqan deyil. Rebrendinq daha böyük anlamdır, o şirkətin ümumi hədəflərinin,strategiyasının...
Salam Tural Əvvəllər bu müraciəti görəndə mini-əsəbləşmə olurdusa da, sonradan əksər insanların belə yazdığını görüb sakitləşdim. Son iş yerimdə yalnız həmkarım Bəhruz Nadirovun mənə “Salam, Tural” yazdığını xatırlayıram və bunun üçün ona...
Kobud desək, bədbəxt günə salınmış Azərbaycan dilində daha bir yenilik olub. Nazirlər Kabineti “Azərbaycan dilinin Orfoqrafiya Normaları”nı təsdiq edib. Bəzi qaydalar məntiqli olsa da, aşağıdakı bənd diqqətimi çəkdi: Mənbə dildə tərkibində qq, ll, mm, pp, tt samitləri...
1 iyunda sosial media səhifələrində yerli brendlərimiz təbii ki, uşaqlarla bağlı məlum günlə bağlı paylaşımlar etdi. Elə demək olar ki, onların hamısı da günün adını səhv şəkildə verdi. Çünki hamı Vikipediyada verilmiş səhvi götürüb copy-paste edib. Əslində...
Reklam sferasında işləyənlər buna oxşar dialoqla yəqin ki, çox rastlaşıb. – Harda işləyirsən? – Reklam agentliyində. – 100 vizitkanı neçəyə çap edirsiniz? Televiziyanın reklam şöbəsində işləyənlərdən tipoqrafiya, dijital...
Reklam peşəkarlarının, marketinqdə çalışan ağlı başında olan işçilərin xoşuna gəlmədiyi xüsusi bir sinif var. O da qorxaq brendlərdir. Daha doğrusu, onun qərar verən marketinq işçiləri: Məşhur bloqqer (məsələn, Taleh Yüzbəyov, Əlixan rəcəbov və s.) reklamımızı çəksin,...
Kənddə yaşayan istənilən adamın arzusudur ki, uşağı ali məktəbə qəbul olsun, yaxşı iş tapsın, şəhərə köçsün. Çobanlar, əkinçilər, traktorçular, meşədə qanunsuz odun doğrayanlar, xırda alverçilər – hamısı Gecə-gündüz özlərinə əziyyət verirlər, qazandıqları az-çox...
Dress-kod, uniforma, səviyyəli geyim ilə bağlı hamının rastlaşdığı bir sıra stereotiplər var: Ofisdə işləyirsən, özünə səviyyəli kostyum al. Kəmərin mütləq ayaqqabınla eyni rəngdə olmalıdır. Qalstuklu birrəng köynəklə geyin, alabəzək köynəin üstündən geyəndə...
3 mobil operatoru bazar paylarına uyğun sıralayıb dijital marketinq fəaliyyətlərinə nəzər salaq. Azercell Bazarda lider operator olsa da, rəqəmsal marketinqdə həmişə rəqiblərindən geri qalan Azercell yaddaqalan bir şey etmədi. Sosial mediada standart fotopostların...
Tural Kərimov, rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə ekspert. Ətraflı Haqqımda səhifəsində oxuya bilərsiniz.Bloqda marketinq, start-up, kreativ industriya və s. haqqında öz fikirlərimi yazıram.