“Yaxşı reklam agentliyi” deyəndə gözümüzün qabağına nə gəlir? Müştərinin işlərini keyfiyyətlə və vaxtında görən, ortaya kreativ işlər qoyan, maraqlı insanların çalışdığı və işindən zövq aldığı, öz müştərisinə effektiv həllər təklif edən bir qurum gəlir...
“Ən yaxşı saytımız hansıdı?”, “Yerli start-uplardan hansı biri normal üzə çıxası vəziyyətdədir?” kimi suallar çevrəmizdə tez-tez verilir. Sualın cavabını tapmaq çətindir, ”ən yaxşı rəng hansıdır” kimi bir suala oxşayır. Birinci müəyyənləşdirməliyik ki, uğurlu deyəndə...
“İnternetdə reklam” deyəndə ağla birinci nə gəlir? Çoxlarının gözünün qabağına Facebook və İnstagram-da görünən “paid social” dediyimiz ödənişli reklamlar gəlir. Amma 2010-cu ildə belə deyildi. Həmin vaxt turbo.az saytında yuxarıda və sağda dalbadal...
Facebook-da marketinqə aidiyyatı olan qruplarda, beş marketinq mütəxəssisinin yığışdığı bir çevrədə, agentliklərdə hamının danışdığı standart bir mövzu var: müştərilər/başqa marketinq işçiləri kütbeyindir, pulu düzgün xərcləyə bilmirlər, bizim kimi peşəkarlara...
Niyə biz azərbaycanlılar bu qədər pis işləyirik? Niyə böyük, gözəçarpan, hamının tərifləyə biləcəyi işlər çıxarda bilmirik ortalığa? Niyə bu qədər istedadlı kadrlarımız, pis-yaxşı təhsilimiz, coğrafi mövqeyimiz, az-çox pulumuz olsa da, uğurlarımız azdır? Bu suala...
Azərbaycanda marketinq sahəsinin nə dərəcədə qeyri-peşəkar olduğu barədə çox deyilib, çox yazılıb. Mən də başa düşürəm ki, bu tez bir zamanda düzələn bir şey deyil. Amma ölkənin ən böyük banklarından birində, özü də güclü marketinq və digital komandası olan bir bankın...
Bəri başdan deyim ki, başlıqda verdiyim sualda əsas vurğu “yaxşı” sözünədir. Əslində kopirayter olmaq asandır, ələlxüsus da mövcud marketinq mühiti olan ölkəmizdə. Amma yaxşı kopirayter olmaq üçün xeyli dəyişənlərin olması vacibdir. Orta məktəbdə...
Deyəndə ki, həyatda hər şeyin dadaın baxmaq, hər şeyi sınamaq lazımdır, çox adamın ağlına nə gəlir? Narkotik, seks pozaları, alkoqollu içki kokteylləri, gecə barda şuluqluq edib sonra küçədə yatmaq və s. Niyə hər şey deyəndə bilyard oynamaq, bir dəfə borş bişirmək, A4...
99% insan reklamda böyük ədədləri sevir. Reklamverənlər, marketinq sahəsində işləyənlərin 99%-i çox follower, çox baxış, çox klik, çox auditoriya üzərində fokuslanıb. İnstagramda ən çox reklam verilən influencerlərə baxın. Birində 50.000 follower var, digərində...
Elə insanlar var ki, həm Azərbaycan, həm də rus dilinin hibridi olan bir dildə danışır. Hətta bu dildəki sözlərin mənası tamam başqadır. Ona görə də, yeni bir dil, yeni bir subkulturanın özünəməxsus dili,slenqi olduğunu deyə bilərik. Məsələn, “narmalnı”...
Tural Kərimov, rəqəmsal marketinq və biznesin inkişafı üzrə ekspert. Ətraflı Haqqımda səhifəsində oxuya bilərsiniz.Bloqda marketinq, start-up, kreativ industriya və s. haqqında öz fikirlərimi yazıram.