fbpx

Sloqanlar. Azərbaycan şirkətlərinin sloqanlarının icmalı

Şirkətin marketinq kommunikasiyasında təbii ki, vizual təsvirlər, gözlə görünən obrazlar daha çox rol oynayır nəinki mətnlər. Adətən bir firma üçün hazırlanan loqo, korporativ rənglər, şrift, illustrasiyalar və s. daha yaddaqalan olur nəinki sloqan yaxud şirkətin...

Bir Azərbaycan veb-studiyasında baş verənlər

Qudurublar bunlar – deyə özlüyündə fikirləşən, 45 yaşlı, 2010-larda yaxşı pul qazanmış, indi isə biznesi balacalaşmış kiçik İT-şirkətinin direktoru Mərdan müəllim 1 ay əvvəl yaman əsəbiləşmişdi: Dünənki uşaq-muşaqlar bugün gəlib mənimlə yuxarıdan danışırlar. ”Maaşımız...

Pediatr olmaq istəyirəm

#istiyirəm ki, pediatr olum, qəbulum da 45 manat. Kabinetin qapısından hər gün səhərdən 3-ə qədər körpə uşaqların ağlamaq səsi əskik olmasın. Assistenim də Zülfiyyə olsun, mən ona Zulya deyim. Xəstələrin əvvəldən qəbulunu, növbəni o tənzimləsin. İşə gələndə deyim ki,...

Agentlik vs Sifarişçi tərəf? Harada işləməli?

Agentlikdə işləyənlərin əksəriyyətində belə bir şablon fikir var ki, “Sifarişçi tərəfdə oturan marketinq mütəxəssisləri tənbəl ve bekardır. Ayaqlarını ayaqlarının üstünə qoyub iş buyurmaqdan başqa bir şey bilmirlər”. Eyni zamanda Sifarişçi tərəfdə...

Kənddən gələnlər vs şəhərlilər? Miqrantlar vs yerlilər?

“Kənd uşaqları diribaş olur”. “Filankəs dünən kənddən gəlib, artıq uğurlu biznesmendir”  kimi fikirləri yəqin ki, çoxumuz eşidib. Niyə şəhərli “qaquliklər” o qədər əzmkar olmur, amma dünən kənddən gəlmiş cavan oğlanlar özlərinə...

“Bakını Türkiyə işğal edib” deyə bilərikmi?

“Bakı haranın paytaxtıdır?” sualını vermək gülünc görünəcək. Təbii ki, Azərbaycanın. Xəzərin sahilində yerləşən, canımız-ciyərimiz, Azərbaycanın inzibati-mədəni mərkəzi olan Bakı başqa haranın paytaxı ola bilər ki?  Amma əslində vəziyyət göründüyü qədər də...

Azərbaycanda holdinqlər

Çox adam istəyər ki, karyerasını böyük şirkətlərdə, holdinqlərdə davam etdirsin. Holdinqlərdə daha sistemli, mərkəzləşmiş iş bölgüsü olduğuna görə peşəkarlar, orta və yuxarı səviyyəli menecerlər məhz belə şirkətlərdə işləməyə üstünlük verir. Varlıların daha da...

Sertifikat xəstəliyi

Biz azərbaycanlıların böyük problemlərindən biri də odur ki, iş həyatında səbəb-nəticə əlaqəsini düzgün qura bilmirik. Hamımız bilirik ki, Günəş çıxdığı üçün hava isinir (daha hava isindiyi üçün günəş çıxmır). Yəni Günəşin çıxmağı səbəb, havanın qızınması isə...

Niyə indiki yerinizdə işləyirsiz? İşdə sizə ən çox nə lazımdır?

Hamının işləmək üçün müəyyən səbəbi var. Çox adam elə bilir ki, işçilər sadəcə maaşa görə işləyir. Əslində isə vəziyyət tamam başqa cürdür: Kiçik bank mütəxəssisi olan Fəridin (eləcə də Bakıda 25-30 yaşlı, ofisdə işləyənlərin yarısının) fikrincə, Maaşım az olsa da...

Azərbaycanda elektronika satışı bazarındakı oyunçuların marketinqi

Televizor, soyuducu, paltaryuyan alanda hara gedirik? Təbii ki, elektronika mağazasına. Düzdür, qiymətdə udmaq üçün Sədərək ticarət mərkəinə gedən, xaricdən onlayn elektron mağazalarından ölkəyə mal sifariş edən, tanış-bilişlə Türkiyədən gələndə mal gətizdirənlər də...